חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גיא בן דוד: מסע הגיבור

"מסע הגיבור" – המסע למימוש המיתוס האישי

גיא בן-דוד \ הרצאה מסע הגיבור
גיא בן-דוד \ הרצאה מסע הגיבור

"מסע הגיבור" הוא מונח שטבע חוקר המיתוסים והסופר ג'וזף קמפבל, המתאר את שלביו של תהליך שינוי והתפתחות עמוק שעובר הגיבור הארכיטיפי.

לפני 18 שנים חיי התנהלו במסלול שגרתי למדיי – שירות צבאי כקצין בצנחנים, תפקיד ביטחוני בחו"ל, לימודי הנדסת תוכנה ותחילתה של קריירה בעולם ההייטק.

תופעה אוטו-אימיונית נדירה זימנה לי את "מסע הגיבור" שלי. שמה הרפואי של התופעה הוא אלופסיה אריאטה, אבל נכון באותה מידה לומר שפיתחתי אלרגיה לשיער. לשיער שלי!

עיגול קרחת מסתורי באזור הסנטר שיגר אותי לרופא עור. באתי אליו בגישה של "התקלקלתי – תקן אותי". חיפשתי אחר "הגלולה", פתרון קסם מהיר. אחרי שנואשתי מזריקות קורטיזון מקומיות שלא הועילו פניתי לרופאים ומומחי עור נוספים. הנחתי שזו רק שאלה של זמן עד שאגיע למטפל המתאים שיציע לי מזור ויחזיר את המצב לקדמותו. דרך מפותלת הבהירה לי שכל מה שהרפואה הקונבנציונלית יכולה להציע לתופעות שהן בתפר שבין הפיזי והרגשי זו "רפואת עלים". קח ספריי צבע ירוק ורסס את העלה שהצהיב. אלא שאני חיפשתי מהו השורש שמזין את העלה הצהוב בעץ שלי בכדי לטפל בו. בייחוד אחרי שעלים נוספים הצהיבו – עיגולי קרחת שהלכו והתרבו ועברו מהסנטר גם אל הקרקפת ואזורים אחרים בגוף. בשלב זה נחשפתי לעולם הרפואה המשלימה. פגשתי מטפלים מקסימים ומסורים בצד שיטות טיפול אזוטריות, שלא לומר הזויות. שיאצו, רייקי, ביופידבק, אקופנקטורה, דיאטות קיצוניות, קריאת הילות, תקשור, נומרולוגיה קבלית, טיפול בקריסטלים, נטרופתיה, ייעוץ הדדי, פסיכודרמה, תרפיית שתן ורפואה סינית הן רק חלק משיטות הטיפול בהן התנסיתי. כל הטיפולים לא הועילו בהצמחת השיער, אבל בדומה לשאול שחיפש אתונות ומצא מלוכה, אני חיפשתי שיער ומצאתי דבר משמעותי הרבה יותר. את עצמי בגרסה משוכללת יותר – מודע, מחובר, נטול פחדים, שלם ומנהיג את חיי מעמדה של שליטה ואון. המסע של מטמורפוזה חיצונית הדהד לכל היבט משמעותי של חיי: משינוי חד בקריירה, מהפכים משפחתיים, שינוי דפוסי חשיבה והתנהגות ועד שינוי פנימי עמוק שצייר מחדש את תפיסת עולמי.

את "מסע הגיבור" שלי והמטמורפוזה הפנימית והחיצונית שהתלוותה אליו אני חולק בהרצאה, בה מובאות תחנות מרכזיות במסע – מרתקות, מוזרות, משעשעות ולעיתים מפחידות. אני חולק את תמצית התובנות והידע שצברתי במהלך 18 שנות מחקר והתבוננות, ממסעי שלי וממסעותיהם של אחרים.

גיא בן-דוד \ הרצאה מסע הגיבור
גיא בן-דוד

גיא בן דוד, מנכ"ל Skills – מרכז לפיתוח, הכשרה והעצמת מנהלים.

מזה כעשור מרצה ומנחה קורסים למיומנויות ניהול אישיות ובינאישיות. בהרצאותיו משלב את התכליתי והמעשי יחד עם התבוננות עומק, מודעות וראייה אינטגרטיבית.

תגובות

תגובה אחת

  1. שלום דוד , אני רוצה בבקשה לדעת מתי יש לך הרצאה בבאר שבע לגבי " אלופיסיה אראטה " אשמח לפגוש אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. שלום דוד , אני רוצה בבקשה לדעת מתי יש לך הרצאה בבאר שבע לגבי " אלופיסיה אראטה " אשמח לפגוש אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם: